Operation av halsmandlar + polyp dag4

Dag 4!!!!!!!
 
Vaknar 45 minuter försent. Tror inte påminnelsegrejen fungerar? Iallafall! Det gjorde inte lika ont trots att jag var sen med medicinen! Yay!
Försökte trappa ned med medicinen men det gick inte så bra.
 
Har ätit två skivor ost idag. Var skönt med lite tuggmotstånd. Undra när jag kommer kunna äta starkt igen. Är så sugen på stark mat. Sushi hade ju varit extremt gott kan jag ju tala om.
 
Jag tog bara en citodon vid middagstid och det gick rätt bra. Började få lite ont efter fyra timmar så det är ju en stor framgång. Gissar att det fungerar bättre att trappa ned på kvällen för man pratar inte lika mycket och ligger och slappnar av i soffan.
Kommer dock ta två nu när jag ska sova så jag slipper vakna med ont några timmar in i sömnen.
 
Over all så har det varit en bättre dag eftersom jag kunnat skippa en citodon.
 
Snart dag fem! Herregud vad fort det går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback