Operation av halsmandlar + polyp dag2

Hej!
 
Vaknade vid halv sju och hade himla ont. Gått 8 1/2 timme sen senaste tabletter så sprang ned för att få i mig nya.
 
Ska verkligen hålla schemat från och med nu. Inte skippa bara för att jag sover för att svälja försämras något sjukt pga det.
 
Ner i sängen igen. Ont att svälja och har tagit citodonen tidigare än vad jag ska då det börjar göra ont och när det väl gör ont är det kört med att kunna svälja så man får passa på!
 
Köpte glass från glassbilen men den var för stark.... snark! Så håller mig till piggelin.
 
Blev lite yoghurt till middag så det var ju bra!
 
Blev tvungen att ta citodonen lite tidigare för det gjorde så himla ont. Gahhhhh.
 
Får krupp på alla som grillar utomhus när man själv inte ens kan äta en macka.
 
Imorgon kanske man kan äta något annat än glass och yoghurt. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback