Oj hej

Ops, glömde bort denna lilla rackare igen.
Det har inte hänt något speciellt i mitt liv på sistone helt enkelt.
Träffade en douchbag, men är glad nu igen. Det är väl det värsta som hänt, men samtidigt en bra grej som fått mig att inse att folk är shady och attman ska inte lita på så många. Dock kanske det är tråkigt eftersom jag nu blivit mindre öppen och lite sånt där, men men!
 
Börjat träna igen också, haha. Är en jävla bergodalbana det där med träning.
Förstår inte riktigt förtjusningen i det. Eller ptja okej det är skönt när man väl gjort det, men att få arslet dit är ju rena rama mardrömmen.
 
En ny bild kan jag ju bjuda på iallafall!
Hejdå! (Hörs väl om kanske tre månader eller så igen)
 

Kommentarer
Postat av: Stoooora syster

Hehe lite mer har det väl hänt ;) Du har ju faktiskt blivit moster igen o Gudmor på det till en liten smula <3
Tråkigt med killen men du vet hur det är,rätt som det är träffar du den rätta. puss o kram älskade syster

2012-11-29 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback