SUNDAY (without the sun)

Skulle egentligen jobbat med hemsidan idag som vi har i läxa och ska redovisas på tisdag, men(!) eftersom jag satte mitt arsle i arbete redan igår så blev jag som gott som klar vid halv två tiden inatt!
Ska bara fila lite på CV och sådana saker som ska vara med på hemsidan.
Känns så jävulusiskt skönt!


Positivt: Emma och Emma går i min klass och det gör dagarna så mycket bättre. Jag är relativt klar med hemsidan. Vi är lediga imorgon vilket innebär INGEN SÖNDAGSÅNGEST! Imorgon ska jag äntligen träna igen och kanske sola. Middag ikväll hos farmor och farfar. Ska börja göra min egna hemsida ikväll eller imorgon, sweet.

Negativt: Har inte tränat sen i tisdags pga. feber, höft som gav upp och nu pluggade jag halva natten och sov länge. (Antar att det är rätt okej bortförklaringar?). Det är mera snö ute??? Jag hittar inte hyllkonsollerna för att kunna sätta upp min hylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback