EMMA/LILJEHOLMEN/BUSS

Igår vaknade jag och mådde riktigt risigt. Smsade Emma och sa att jag mådde dåligt för vi skulle ju äta middag hos henne senare på kvällen. Det gick några timmar och jag började må bättre. Tog hostmedicin och kände att nu orkar jag inte sitta inne och ruttna längre. Inte en kväll till.
Så jag gjorde mig iordning, fick skjuts till tåget (thank god!) och åkte hem till Emma med Simon. Där blev det pizza, vin, wii och jaga hennes katter som inte verkade gilla mig! Tror jag doftade lite hund. (Intalar mig att det var därför).

Efter chill hos Emma far vi vidare till Oskars lägenhet i Liljeholmen. Då var även Kim med som joinade oss hemma hos Emma. Massa folk från klassen var där vilket var riktigt kul! Fick några fina lapdances av Pontus vilket var uppskattat. Såklart!

Hemresan tänker jag inte ens nämna haha, var bara så jävla glad över att jag tog just den nattbussen hem och har nog aldrig kramat om sängen så hårt när jag kom hem.

Bild på Fisen! (En utav katterna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback