SOPPA, NÅGON?

Ja, som ni alla vet så är jag en leggings-dyrkare. Det har gjort mig bekväm. För bekväm. Inget som säger emot eller varnar för att "Nu har du ätit lite mycket va". Så nu har jag, samt min mamma, bestämt oss för att trots med leggings på (kan inte bara ge upp dom) så ska vi börja äta soppa aaall day looong.
Det ska tydligen vara kalas för kroppen att rensa och hej och hå. Så vi har bunkrat upp med soppor och sådana där bars som 2 = 1 lunch.
Jag har blivit alldeles för bekväm med vad jag äter. Tänker mig inte alls för, och ja, det har ju blivit en gosig kropp utav det. Men nu. Så är det dags att ändra dom här vanorna lite.
Soppa är schemat.

Det är dock inte det största problemet för mig. Det är coca cola.
Men det ska väl för fan gå det också! Kämpa kämpa.
Ska köpa citroner och göra citronvatten och ha i kylskåpet när colacravingsarna kryper fram.

Så, nu måndag så kör vi.
Hejdå colan och onyttig mat.

Och! Ser ni mig, ni som känner mig dåra, äta något ja, onyttigt så slå mig bara. Okej? Lova!

Kommentarer
Postat av: emelie

nee om du äter nått dåligt ska du ju raka av håreet!!

2011-03-21 @ 14:15:12
Postat av: Camilla

Duktig tjej! :D äter gärna soppa med dig! jag <3 soppa, särskilt när käken inte fungerar haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback