JUSTEJA

Pappa skulle komma hem idag, men det blev massa trassel med flyg osv. Han har varit i Las Vegas. Så nu är han fast i London med alla gubbar som han åkte med. Haha, en extra dag med lite softande är ju alltid skönt för honom tror jag.

Anywho. Jag skulle berätta något. JO! Juste ja. Ni vet det där programmet "fenomen" som började idag på kanal 5. Jag brukar vara väldigt skeptisk till "magic". Men. Han pratade om massa gamla klockor som inte fungerade och bla bla. Så mamma sprang och hämtade farfars gamla klocka som inte fungerat på flera år och som vi gått med till en.. vad heter dom som fixar klockor? Aja, en sådan iallafall! Urmakare? Haha, whatever. Då skulle man hålla i klockan tajt och säga "ETT TVÅ TRE FUNGERA!" några gånger. Så mamma testade en gång. Inget hände. En till gång. Inget hände. Men tredje gången så fungerade klockan!!!! Alltså det kan vara det sjukaste. Både jag och mamma blev rädda hahaha. Men nu fungerar den. Helt sjukt.

Och btw, imorgon börjar vecka nummer 2 med denna nya matvana. Det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback