5 JISES 5

Jag har för mycket kläder.
Kom hit och sno hälften så jag slipper rensa. Tack.
Rensade för tusan bort en hel svart sån där soppåse för någon månad sedan.
Men men. Jag är dock i behov av svarta linnen. Slängde alla. Hahaha. Smart.
Det jag behöver mest slänger jag. Stupid.

Anywhooooo.
Idag är fan dag fem 555555 55 5 5 5 utan socker. Det går bra.
Var sur under dag 3. Men sen tänkte jag "Varför är jag sur?" "Jo, det måste vara för att jag klarat tre jävla dagar utan socker och är så jävla duktig" sen var jag inte så sur längre.

Ikväll ska jag hem till Niklas som fyller år på måndag. Han ska bjuda på paj och grejer. Och eftersom jag och mamma kommit överens om att äta ett "riktigt mål" om dagen så har jag idag då inte ätit en vanlig frukost.

Det stora problemet är ju vinet.
Har ju ett rätt bra vin, men jag har väldigt svårt för att inte förstöra vinet och blanda ut skiten för jag tycker det är så äckligt. Haha. Men vafan. Det ska väl gå? Kan ju inte vara så jäkla risig så jag inte ens kan dricka endast vin en kväll. Skärning.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback