29/3

Effektiv dag. Mamma står och väcker mig genom att stå och dra i mitt täcke och säger att klockan är 10.30 och vi ska övningsköra! (Somnade vid fyra för jag drack kaffe på kvällen. Smart. Ne.)
Vi körde till IKEA och till ICA och runt lite. Det gick väldigt bra!
På IKEA inhandlade vi sånna där hållare till kryddor som man lägger i lådan till bästa farmor och farfar. Mamma köpte servetter. (Det går mycket servetter hemma hos oss.)
Och jag köpte så himla söta ljuskoppar! Ljusrosa. Matchar fint i mitt rum!
Sen åkte vi hem och åt lite lunch. Dvs, 2 bars.
Medans vi väntade på att åka och hämta Casper så städade jag mitt rum och tog in mitt bord och soffan igen. Varit tomt utan dom.
När vi hämtat Casper åkte vill till farmor och farfar och lämnade kryddhållarna och umgicks. Sedan hem och middag! Vanlig middag dessutom. Trevlig. Magen känns konstig nu dock. Men lite mer mätt än en drink haha.

Bild 1: min nya fina blus
Bild 2: mina nya fina ljuskoppar
Bild 3: en så himla fin bh som pappa fick i uppdrag att köpa till mig i USA (Tusen tack bästa pappa!)

(Om du är tjej som vill ha sköna bhar som sitter som en smäck så köp från victoria secret. Det bästa som hänt i bh-väg enligt mig! Känns nästan som man går utan bh, haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback