ITS FRIDAY FRIDAY

Jo, fredag är det tamigfan.

Vaknade för det var så ljust i sovrummet. Försökte somna om. Gick sådär!
Nanna blev otolig och la sig nästan på mig för att väcka mig. Helt okej ändå!

For till ica för att handla lite. Åkte dit för disktrasor och korvbröd!
Nu känns det bra i magen. (Åt nämnligen nyss knäckemacka med lax!).

Gasade hem. Lämnade varorna. Far hem till farmor och farfar.
Fick lunch. Åkte med farfar till plantagen och köpte gasol och lite sådant! (SÅ skönt med körkort!).
Tror nästan dom njuter mer av att jag har körkort än jag. Men det är fint!

Ska gå ut med lurven om några minuter. Sedan springa in i duschen.
Invänta Linnéa. Sådär ni vet. Sedan ska vi till staden och
glida runt, hänga runt, låna pengar.

Ehm ehm ehm ehmmmmm. Juste haha, har ju inte ens skrivit att Victoria samt Ellens bror Felix fick båda två allergiskareaktioner på Ellens studentskiva för det var jordnötsglaserade kycklingspett! Vad är oddsen liksom?

Jaja, hejhejehejehejej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback