DAGEN LITE MER KREATIVT

Eftersom Camilla klagar på mina kreativa uppdateringar så får jag väl smälla till med en jävla bomb:
JAG ÄR INTE BLOND LÄNGRE.

Känn på den! Hur kändes det? Lite konstigt va? Jo tack. Det känns skumt för mig med. Men det är ju alltid trevligt med lite förnyelser.

Any who. Idag åkte jag mamma och Tove runt som sagt. Köpte en mörkblå poncho (bara massa bomber idag). Och sjal bh osv. Hämtade Casper och åt semla. Men! När vi var ute och åkte så var planen: sushi. Nu blir du nog lite sugen Camilla, men! Jag tyckte det var äckligt. Förlåt, men vafan? Jag gillar lax, avokado, skaldjur. Men nej nej nej nej. Det gick inte ned så bra. Så efter att Tove och mamma ätit upp min rätt så bestämde jag mig att äta subway för första gången i mitt liv. Tror ni jag tyckte det var gott då? Nej. Smakade ju fan blä det med.
Inte bra på ätningsfronten idag. Vill ha dom där sombrerosarna från mcdonken. Dom är ju ett säkert kort. Eller chilicheese. Oh have mercy.

Så nu sitter jag här. Inte blond, inte mätt. Kanon.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha måste svara igen bara för det! :D

Åh vill se ditt sexiga hår. Men framför allt vill jag bara... ha.... SUUUUUUUSHIIII! åh att du påminde mig :D måste ha NU!

Tack för update. Puss på biiiz!



P.S. Du är bra även fast du inte gillar sushi<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback