JESPER

Om mindre än 12 timmar sitter en av världens finaste killar på ett plan till Afrika. Finaste killen, Jesper, som åker dit för volontärarbete, ska stanna där i 3 månader. Det känns som en evighet. En evighet från att ha pratat konstant i tre år till inget helt plötsligt i 3 månader. Vet inte hur det ska gå.

Min bästa killkompis.
Finns inga ord för hur saknad du kommer vara. Bara att du finns ett sms iväg har alltid varit som en security blanket, något att lita på och berätta allt möjligt konstigt för. Du vet det mesta om mig. För du är en som jag berättar allt för. Det var länge sedan något tyngde ner mig såhär humörmässigt. Men det är för att jag kommer sakna dig så mycket. Jag vill att du har den bästa erfarenheten i Ghana. Att du lär dig massor om livet som vi kan prata om över en skål popcorn i december. Jag är redo med popcornen och en stor bamsekram.

Du är bäst älskade Jesper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback