JUSTEJA

Glömde ju helt berätta om dagens händelse (förutom att högen försvann).
Jag bjöd en gitarrman på kaffe idag för han är så otroligt gullig och jag kände att jag kan väl lika bra lägga 15 kr än han. Iallafall. Han blev otroligt glad och frågade vad jag hette och jag svarade snällt "Jessica". Då får jag tillbaka "OJ VILKET NAMN!". Förstår inte vad som var grejen med mitt namn men whatever. Han berättar vidare att han ska spela en låt för mig någongång, tillägnad till mig.

Sen satte han igång och mitt hjärta grät och mitt ansikte blev nog tokrött.
Där stod han och spelade för mig. Och jag log som aldrig förr.
Det kan nog ha varit det gulligaste jag varit med om. Trots att jag hatar att bli generad.

Tänkte lägga upp låten här som han sjöng. Men, den får stanna hos han och mig. Känns bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback