HÖGEN

Högen är borta. Den där högen jag stirrat på i en veckas tid. Högen som bara växt och växt. Högen jag ramlat över när jag kom hem onykter natten till lördagen. Nu är den borta. Borta och borta är den inte. En tredjedel ligger i tvätttumlaren och dom andra delarna ligger i tvättkorgar i tvättstugan och väntar på att bli tvättade.
Är det inte en underbar känsla av att tvätta? Speciellt när det är överstökat.

Påtal om hög(en) så är jag lite hög över lördagen. Jag vill bara att klockan ska bli sex på lördag kväll så man får träffa alla underbara kvinnor och kramas med dom som aldrig förr.
Trots att jag inte gillar kvinnor så mycket så gillar jag dom här kvinnorna. Dom är dom bästa av alla kvinnor. Jag och mina kvinnor. Dom bra kvinnorna.
Ja, ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback