A GHOST FROM CHRISTMAS PAST

Det där med att ha ny mobil är rätt så spännande. Igår fick jag sms från ett nummer jag inte har. Frågade vem det var och svaret blev "Har du inte kvar mitt nummer får du skylla dig själv" och "A ghost from christmas past".
Någon som kommer ihåg John? Jag pratade dock inte mycket om honom tror jag.

Anywho. Frågade vad han hade på hjärtat eftersom det var ett himla bra tag sedan vi senast talades vid. Då sa han att han går igenom hans sms och hittade mig där och tänkte höra av sig. Men då tänker jag, vem har kvar sms för snart ett år sedan?
Är det vanligt att folk har kvar så gamla sms? Jag menar, jag tar bort mina himla ofta jämfört med honom.
Han hade iallafall kvar dom. Strange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback