Till min fina vän Hanna.

DU är en otrolig människa. Du finns alltid där när man behöver dig. Även om det bara är för att behöva berätta något tramsigt eller behöver prata ut om jobbiga känslor man har inombords. Du finns alltid där med en vänlig kram även om vi inte pratat på ett tag. Du är helt fantastisk.
Jag har aldrig mött en människa som är så glad och positiv som du är. Du gör mig glad och positiv för att du verkligen sprudlar ut det vart du än är. Tror ingen undkommer din fina personlighet, vilket är bra. Alla borde ha en bit av dig i sig.
Du är så underbar min älskade vän.
Jag kommer alltid vara evigt tacksam för att jag har dig i mitt liv.

Tusen kramar.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

<3 <3 <3

2010-11-22 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback