TILL MIN BÄSTA

Hej min bästa Annika!

Jag tänkte bara skriva att du gör mig oerhört glad. Du är den finaste av dom finaste och jag är så glad över att få vara din vän. Att jag började lära känna dig i gymnasiet var det bästa som hänt på väldigt länge. Jag älskar precis allt med dig. Hur du lätt börjar gråta när något speciellt händer och hur du gråter när jag gråter. Hur du en får tanken på att skicka en "krya på dig nalle" när jag är sjuk och hur du ens vågar komma hit när jag varit sjuk. Hur du alltid säger att man är bra när man känner sig värdelös och allt bara känns hopplöst. Hur du får mig glad bara genom att leva. Du är helt enkelt så fruktansvärt bra. Du förstår inte. Du gör mig så jäkla glad, kvinna!

Du gör mig så inspirerad att får mig att vilja leva ut till fullo.

Jag älskar dig, min bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback