DET GÅR ÅT HELVETE

Det är vad det gör på jobbet. For real. Vad fan är det som händer?

Jag gjorde fel på två mackor igår, en idag
Emelie tog sönder en kaffekanna igår
Jag tog sönder en soppåse
Nathalie kastade en kaffe på golvet
Jag har kastat massa kantiner i golvet

NU FÅR VI BÖRJA DRICKA KAFFE PÅ RIKTIGT för fan.

Samt att jag och Nathalie blivit stalkade av äckliga människor idag.
Ibland hatar jag verkligen Stockholm. Far åt helvete ungefär.
Helg snart. Jag jobbar. Hahahahaha. Orkar inte.
Jobbar nästa helg med, fast bara en dag. Sen är jag ledig i två veckor!
Kommer bli galet sällskapssjuk.

Eh vahetere, vaaaahetere, vadfan.. Justeja!! (alzheimers) 2Pac - Ghetto Gospel är veckans låt för mig. Känner mig otroligt gangster-aktig när jag lyssnar på den. Går inte lika svenneaktigt när jag lyssnar på den! Kanske borde gå lite gay med eftersom han han han den där, alltså for real alzheimers.. ELTON!!!! han är ju med. Hahahaha, alltså och!?
Trött tjej. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hehe så kan det gå ibland men det e aldrig skoj när saker far i backen. Shit säg inte att du jobbar på lördag när vi tänkte fira Knas?? Du får väl komma efter isf om du känner för det el på söndagen me Tyresö om dom kommer haha..

puss på dej o trevlig helg

2010-11-05 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback