LÅTSAS SOVA

Natthumor är ändå en trevlig sorts humor. Jag tog nyss bilder i photobooth och började skratta för mig själv, halv fyra på natten. Jag skulle se ut som att jag sov (bild 1), men det slutade med att jag började fnissa som en 12 årig tjej istället (bild 2).
Innan jag fick min konstiga idé om att låtsas sova på bild inför ett "godnatt inlägg" så läste jag ungefär 50 sidor av "Ljudet av ditt hjärta". Försöker inte läsa ihjäl mig som jag gjorde på dom två innan så tvingar mig själv att inte läsa mer än 50 sidor per kväll ungefär. Svårt som fan. Men nu är jag så trött så jag kommer somna snabbt!

Natti. Ring inte allt för tidigt Annika. PÖSS.


Kommentarer
Postat av: glasssz

gulli hihihehi

2010-03-22 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback