soffa, check

Igår for jag och mamma till IKEA. Där fann vi en soffa till mitt rum. Kanon.
Pappa och Robert anslöt sig och det blev garderober också.
Kaos kaos kaos att få in allt i bilarna. MEN, det gick efter lite slit och svordomar.
Idag har jag och mamma åkt och beställt min tapet också. Herregud.
Vad vi håller på!
Om två veckor kommer tapeten. Spännande! Då ska det bara vara att he upp den.
Under tiden kommer Lennart hit och river runt i mitt rum.
Dvs. sliter ner tapeten, spacklar, slipar, målar.
Samtidigt ska vi bli klara med Roberts rum och kanske sätta upp en garderob. KANSKE.
Jag vill att mitt rum ska bli klart först men mamma har svårt att hålla sig.

IMORGON = ACE
IKVÄLL = TEXAS LONGHORN SEN FILM?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback