Annikas samtal mitt i natten

Jessica vafan, jag kan bara viska jag står i ett jävla trapphus här va.

För det första, jag är jävligt full. För det andra, Tiger har slagit mig på näsan.

Så jag hoppas jag kan andas genom den imorgon.

För det fjärde, jag är jävligt hungrig, skulle vara gott med max just nu.

För det femte, I am not a whore, but i like to do it. Folk uppskattar inte riktigt den låten här jag förstår inte varför.

Och du svarar eller nej för det sjätte du svarar inte på telefonen.

Am i depressed? No im not. no im not, hehehheheh du tycker inte om mig iallafall. Hehehe.

Nej för fan Its totally crazy here, toootally crazy.

Menee, fuck vet jag, jag lär väl ringa ett par gånger till så vi synes och höres.



Tack Annika. För ditt fina röstmeddelande.


 


Kommentarer
Postat av: michaela

Annika i sina lite finare dagar ;)

2010-01-23 @ 16:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback