NU FÅR DET VARA NOG

Jag har haft feber från och till i flera dagar. Veckor tillochmed. Jag skulle jobbat idag, men låg och hackade tänder hela natten med feber frossa. Jag som mådde bra när jag skulle sova? Men självklart ska det inte gå en enda natt utan att jag mår som en kråka. Har haft sån ångest idag för att Daniel fick öppna på jobbet istället för mig och för finaste Azadeh som fick jobba själv en stor del av dagen. Förlåtförlåtförlåt. Men jobba med 39 graders feber var inte så lockande. Tror inte ens att jag hade klarat av det då jag legat och bölat största delen av dagen för jag mått så dåligt. Kul.
Skönt med feber och förkylning samtidigt. Älskar det.

Nu känns det som febern snart är borta igen så jag tog nyss ipreen och halstabletter och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback