SKIVA

Kommer bilder. När jag lever igen. Haha.
Mår som en liten liten kråka. Som man gör ibland, efter en utgång.
Men fan vad kul jag hade. Puss.

Och, TACK! Till världens finaste Camilla Olsson med hennes fina tankar och hennes enorma hjärta.
DU är fan jävligt bra. Tack. Jag älskar dig.


Tack Sara Bell också, som är uppmärksam och fin.
Tack Sarah för att du alltid tar hand om mig när tårarna fälls.
Tack alla fina som kom och gjorde kvällen ytters fin.
Tack Hampus för du är du.
Tack Emelie för finaste håret. Puss.
Tack Ellen för kvällens as garv på vägen hem.
Tack Annika och dina fina föräldrar som alltid får en att känna sig som hemma.
Tack Mustafa som fixade nästan allt.

Men främst. Tack Camilla Emelie Michaela Annika Jesper Nathalie för eran fina tanke.

Kommentarer
Postat av: Camilla

underbara du :)<3

Postat av: Annika

puss på dig!!

2010-04-23 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback