ni är bra!

Jag är så himla nöjd just nu med mina vänner. Känns som jag verkligen funnit bra vänner nu. Har några brudar som är väldigt värda att nämna.

Camilla, älskade Camilla. Dig kommer jag aldrig lämna, vad som än händer.
Hanna, min pärla! Vi har haft våra up n downs, men nu känns det verkligen kanon!
Karå, älskling! Vi har också haft våra upp och ned gångar. En stund där trodde jag att vi aldrig mer skulle kunna bli vänner igen. Men riktiga vänner kan glömma och gå framåt som inget någonsin hänt. Och det kan vi!
Jeanette, tror vi känt varandra i 2 år snart och jag är väldigt glad över det! Finns inte mycket bättre än bara sitta i din soffa och äta och umgås med dig.
Annika, söta lilla Annika som man känner sig som hemma med på något skumt sätt. Man kan även säga allt till dig vilket är sjukt skönt.
Victoria, dig släpper jag aldrig. Du har blivit som en lillasyster som är smartare än mig. Hah!


En viktig kvinna är Michaela som jag verkligen ALDRIG skulle kunna tro att vi skulle bli såhär bra vänner som vi är. Om någon skulle sagt för 5 år sedan "du och michaela kommer bli jätte bra vänner i gymnasiet" så hade jag aldrig trott på det! Men vi går väldigt bra ihop och kan prata om allt och jag är otroligt glad över att vi blivit såpass bra vänner som vi är. Puss!


Det är mycket tack vare er att jag är glad!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Söto!<3 Du är bäst!

2009-09-04 @ 18:42:00
Postat av: Jean1

plutteeen<3

2009-09-08 @ 09:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback