lördagen

På dagen åkte jag och pappa med Casper till mediamarkt och inskaffade hörlurar, kamera till pappa, kamera väska till oss båda. På kvällen kom Hampus hit sen drog vi in till stan för att se på bio med Victoria och Petter. Efter bion som var awesome så gick vi och fikade! Hampus åkte till sin flickvän dock. Helt otroligt att det finns fik öppet mitt i natten. Vilken bra uppfinning, eller vad man ska säga. Efter det så åkte Petter hem och jag och Victoria skulle också det men då fick jag en kick i kroppen som sa att "jag måste träffa Aleks nu, annars blir det inte av". Så jag och Victoria springer av tåget som vi väntat en halvtimme för och beger oss mot slussen och säger hej till Aleks. Fick ta jävla nattbussen hem. Haha, förlåt Victoria! Du är bäst som följde med, på riktigt! En riktig guldknippe är du.

Nu har jag gått ut med hunden i regnet, stötte på Stephanie och Camilla också! Hej hej på er!

Nu väntar jag på min skagenröramacka som pappa och mamma ska komma hem med. Tror Casper är med dom också. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback