kommer jag dö eller?

Jag drömmer mardrömmar. Gör det flera gånger i veckan. Jag är fast i mina drömmar. Jag kommer inte därifrån och vaknar i panik. I natt drömde jag som att jag var med i en freddy vs. jason film. Att jag är fast i drömmen och vet om att jag drömmer och jag kommer att dö, folk jagar mig och så. Det är hemskt. Jag vågar inte sova. Kommer vara vaken i flera dygn.

Idag för övrigt sög. Kom på att när jag kom till bussen att jag glömt mina koss lurar i mitt rum och sprang hem och hämtade dom. När jag kommer till skolan var det väl okej. Inget konstigt. Sen lyckas jag låsa in mina nycklar i skåpet. Bra jobbat Jessica. Fick knippsa upp det och far hem. Bussen kom fan inte försenat och jag var lycklig över det. När jag kommer hem inser jag att mitt rum är ett bombnedslag. Bara börja röja lite. Nu ser det väl respektabelt ut.

Syster och hennes pojkvän Jonas är här, det är ju iaf bra, inget negativt med det.
Ska läsa körkortsteoriboken nu och vara vaken i hundra år.


Kommentarer
Postat av: Camilla

men nej :( inga såna där hemskheter!

dröm att jag kommer så drar vi på bra rosa moln äventyr iställe. HATAR mardrömmar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback