joshua fucking radin

Bland dom bästa låtarna han gjort. Okej, allt han gjort är ju skit bra.
Men dom här är bland dom allra bästa. Dom man kan ha på repeat.
Somnar in varje kväll med denna man och fina Ray LaMontagne.

Joshua Radin – Vegetable Car

Joshua Radin – You Got Growin Up To Do [Featuring Patty Griffin]

Joshua Radin – I'd Rather Be With You

Joshua Radin – Amy's Song

Joshua Radin – Sundrenched World - In-store Play Version

Joshua Radin – Only You

Joshua Radin – Only You - Imogen Heap Mix

Joshua Radin – These Photographs

Kommentarer
Postat av: malin

Fy fan vad bra! Här om dagen tänkte jag lite för mig själv att jag skulle vilja ha en ny favorit-låt och sen trollar du fram värsta listan här så förhoppningsvis hittar jag den här;D



Tack på förhand;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback