i tristess


1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?
Aleks
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov som fan
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Kollade på förkväll
4. Vad hände dig 1995? Pff, vene
5. Tre ord varför du sist spydde? Vin, varmt, tanto

6. Vilken färg är din hårborste? Svart
7. Vad köpte du sist? Lasagne!
8. Vad fick du senast i present? Festival och sånt
9. Vilken färg har din tröja? Grå och svart
10. Var förvarar du dina pengar? På kortet
11. Hur var vädret igår? Vet inte, var inte ute mycket
12. Vad ser du fram emot? Filmkväll imorgon
13. Snarkar du? När jag är as trött
14. Vad är 15? Åldern som är sämst efter 17
15. Vilken skostorlek? 36-37
16. Vill du klippa dig? Nja, men slinga lite, utväxt blöö
17. Är du över 25? Nej, käft
18. Pratar du mycket? Ja haha
19. Kollar du på O.C? KollaDE
20. Har ditt namn ett "x" i det? NEJjjjjjjjjjjjjj
21. Känner du någon som heter Steve? Nej
22. Hittar du på egna ord? Nje
24. Vad har du för mobil? HTC magic
26. Biter du på naglarna? Det händer :(
27. Har du lockigt hår? Ja lite sådär
28. Vilken konsert ska du på härnäst? Det vettefan
29. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Oj, jag vet inte, han på körskolan
30. Hur många gånger har du svurit idag? Allt för många
32. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej.... nu kommer Camilla spöa mig :(
33. Ska du till skolan/jobbet imorgon? JAaaaaaaaaaa tyvärr
34. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Oj, vet inte, säger det inte så ofta, hunden säkert
35. Vad borde du göra? Läsa jävla böcker
36. Har du något smeknamn? Pantsie
37. Sover du mycket? Det händer väl..
38. Vilken är den bästa film du har sett: Into the wild

40. När var du ute sist? Ute - ute? När jag gick från Malin hit
41. Har du gråtit idag? Nej!!!! :D WOOO
42. Är du en glad person? Ja, men inte alltid
43. Har du roligt nu? Ja det är ju förkväll på tv?
44. Vad äter du helst? Lasagne från la famiglia
45. Vem var du med sist? Mamma
46. Pratar du i sömnen? Hoppas jag inte, men händer säkerligen
47. Vem kramade du sist? Annika
48. Nämn den bästa personen: Camilla
49. Tycker du om någon just nu? Nja
50. Vill du flytta? Vore nice
51. Hur ofta borstar du tänderna? Två gånger om dagen
52. Är du ego? Njaaaa
53. Gillar du att bada? Ja!
54. Skrattar du åt allt? Det är lätt att det blir så
55. Vem får dig alltid att skratta? Victoria
56. Gråter du när du tittar på film? Ja.. sorliga såklart
57. Vad gör du nu förutom det här? Ser på förkväll
58. Vad ska du göra nu? Göra mackor i nya brödrosten!
59. Vem kysste dig senast? Marcus
60. Är det här sista frågan?
JAaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback