<3

Annika, älskade vännen, hon är bara så jävla fin. Satan. Den kvinnan är bra fin. Man får alltid höra hur bra hon tycker man är och mitt i allt kommer hon fram till en och säger "jag måste ge dig en kram!". Så himla mysig tjej. Jag har aldrig varit en mysig tjej sådär. Jag har trott att jag var det. Men inte direkt sådär så jag kramar alla och är sådär mysig. Men Annika har ändrat det lite. När hon kommer fram och ler och kramar om en så är man glad en väldigt lång stund. Annika är en glädjespridare. Hon får mig att inse att jag inte behöver vissa människor i mitt liv, att jag är bra som jag är.

Annika, du är bland dom bästa personerna jag känner. Kommer förevigt vara glad över att mitt i den tråkiga skolan så fann jag dig! Du är bäst älskade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback