i can watch a sunset on my own

You make me merry merry happy
You are the one ive been waiting for today

Man kanske ska ta och gräva ner sig i sängen. Gömma sig med musik i öronen. Låter bra. Det låter jävligt bra. Men ändå är det något som håller mig kvar. Låser mig fast. Det är ingen dålig känsla. Det är en knivande känsla. Måste tråckla mig ut från mina dagdrömmar nu, för nu börjar det bli lite mer åt det dåliga hållet. Men ändå är det något som håller mig kvar, fängslande.
Lika fängslad som jag är i.. som besatt slänger jag mig in på google för att söka efter min skolas hemsida för att göra en uppgift jag helt glömt bort. Mitt huvud är inte riktigt som det ska vara.

Glömde helt bort att jag höll på med detta inlägg.

Nu har jag skrivit klart min bokanalys om boken "Högläsaren". Handlar om en 15 årig kille som förälskar sig i en kvinna i 40års åldern. Både boken var riktigt bra och filmen. Blev himla förvirrad när det handlade om rättegångar i slutet av boken så blev tvungen att se filmen för att förstå vad som försiggick.

Men nej. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback