lite, ja

Ge mig sommar nu. Ge mig peace and love. Ge mig långt hår, jättelångt. Då är jag iaf hyfsat nöjd.

Dom senaste dagarna har jag börjat tänka mycket på vad som hände förra året. Trots att det var det mest ledsna år jag haft i mitt liv så var det även det gladaste. Vi, inte bara jag, förlorade riktigt bra personer. En av dom var min älskade gammelmormor som är fortfarande min idol och den jag alltid kommer se upp till. Det går nog inte en dag utan att jag tänker på henne.
År 2007 (då allt började) var rena rama sjukhus året. Tillbringade himla många dagar på sjukhus, mest för gammelmormor. Men även för farmor och farfar som åkte in och ut. Nu mår dom bra, thank god. Dom skulle jag inte klara mig utan.

Trots allt gråtande så hade jag verkligen jättekul. Arvika med allra bästa Camilla och Karå, tantolunden dag ut och dag in, nynäshamntrippen, alla kvällar utomhus, te kvällarna, fick träffa älskade Niklas, jag och Hanna var på himla många äventyr där det ingick öl och massa påhitt. Man får ju inte glömma bort att nämna resan till Egypten. Sinnessjukt nice. För att summera: Mycket var bra.
Det är dom små sakerna som gör en glad.

Hoppas att denna sommar kommer vara lika grym.

Och jag är gladare än någonsin!


Renoverade mitt rum en sväng också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback