tvspel och tacopaj

Var med Hampus idag efter skolan och senare Björn. Blev massa tvspel. Bowling är min grej, javisst. Björn gillade mest storbröstade kvinnor. Men vilken kille gör inte det? Tja.. rätt många egentligen. Efter all spelande blev det tacopaj!

När jag skulle bosätta mig vid tvn när Hampus och Björn gått så fungerade inte femman, som jag skulle se på. Comhem hade tydligen problem. Tur som det var började det fungera igen när desperata husfruar började.

Imorgon blir det skola som vanligt. Jag är inte taggad. Inte taggad på något längre. Allt känns grått. Inget känns riktigt kul. Jag skulle vilja ha någon i mitt liv som gjorde så hela mitt liv lös upp och fick mig glad som aldrig förut. "Sweep me off my feet", menar jag. Men sådant händer ju bara på film. Typiskt att dom i filmer alltid ska säga så också "This cant be.. this just happens in movies!". Ja, klart det händer i en film.
Men ändå, skola. Ingen lust längre! Jag vill bara umgås med folk och prata i evigheter. Vill inte ha några begränsningar eller något. Ge mig något nytt.

Sjukt hemsk bild egentligen. Men den är fin! Alex Pardee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback