save me falling down

Slapp dag i skolan må jag säga. Är klar med alla fotouppgifter så jag fick gå hem och slippa sluta kvart i fem. Ganska så trevligt. Efter skolan gick jag och pratade lite med Jossan och träffade upp Victoria, Moa och Malin. Dom skulle till banken och fiffla. Efter det gick jag och Victoria hem till min syster Annica och drack cola och klappade katten. Den skulle dock mest leka.
Nu är jag hemma och klockan är inte ens fyra. Så mycket man kan hinna på bara några timmar. Kanske inte var så överdrivet mycket saker jag gjort, men ändå.

Helgens planer har ändrats dock och det suger röv och jag är arg, nej det är jag inte. Jag är besviken och det är inte ofta jag är besviken. Så det är synd.
Man kan inte alltid vara glad helt enkelt. Även om jag alltid skulle vilja vara glad och trevlig så håller det inte.
Men någon dag ska man väl stå ut med att vara lite halv putt.

Ikväll ska jag nog vara med Victoria Emelie och Camilla. Jag tror jag behöver det för stunden.

Jag har verkligen svårt att få ut i ord det jag verkligen vill skriva. Blir som en skrivkramp, utan, eller nej. Det blir ju som det med sprudlande tankar i huvudet samtidigt så inget kommer ut och det som kommer ut nu är bara en stor blarr av allt som försiggår innan för mitt huvud.

Är otroligt sugen på ananas på tal om något helt annat. Eller en fruktsoppa, eller vad det heter. FRUKTCOCKTAIL! för tusan. Det hade suttit riktigt fint. Eller en kopp te, fast det känns som att det är lite för varmt för det. Kallt te kanske. Vatten med smak och mjölk. Nej. Fluff var himla länge sedan. Kommer ihåg att vi alltid köpte det förut. Speciellt i skolan, haha. Hemskt. Smält marshmallows ungefär. Jävla kletigt.
Något jag är hemskt sugen på förutom ananas är lakritsstänger med citronschoff i. Sådana man köper när man åker finlandsbåt till exempel. Så nästa jag känner som ska åka båt ska fan få köpa det till mig.
Linnéa köpte sådana till mig en gång när jag var liten för hon visste hur mycket jag tyckte om dom. Tycker fan lika mycket om dom nu om inte ännu mer. Blir så när man inte äter det så ofta, man uppskattar det mer vilket är underbart!


Nu har jag vräkt ut mig rätt mycket. Mest om vad jag är sugen på att äta. Haha, men det är nice. Nu är jag rätt glad. Fränt. Men nej, hejdå farväl på återseende osv.

Kommentarer
Postat av: JNK

haha, jo men varför "ryss-hanna"!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback