onsdag

Herregud. Pallrade mig verkligen upp fem imorse efter att ha sovit veka 4 timmar. Suckande tog jag mig upp ur sängen ändå och gjorde mig iordning och åkte med pappa och Robert för att fota till ett fotoprojekt. Var runt i berga och kollade på militärförbund, tror jag. Där dom har sina båtar och allt sådant. Var riktigt spännande må jag säga!

Fotade hur man la asfalt och massor på Roberts jobb. Somnade en stund i en bil också. Åkte en lång, LÅNG tågresa hem. Satan. 50 minuter. Och sedan buss på det. Tog mig 1 timme och 20 minuter att komma hem ungefär. Aldrig igen, tror jag.
När jag kom hem gick jag och Malin på promenad. Det var väl behövt eftersom jag har så många bollar i luften nu känns det som. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig eller känna längre. Vet inte vad jag tycker. Konstigt hur som!

Ikväll blir det greys anatomy och efter att ha sett reklamen så är jag säker på att jag kommer as garva åt när Izze låtsas dör. Det blir nice!

Vacker bild, yaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback