oj!

Nu har det gått några dagar sen senast.
Valborg har varit och det var hur nice som helst. Var med dom jag bryr mig om mest och vad man än gör då, så blir det bra. Det kan inte bli tråkigt när man är med dom man verkligen tycker om.
Dagen efter tillbringades med mamma, pappa, syster och farmor och farfar. Var även hos Rasmus ett tag med Hampus, Björn, Dastan och Karim.
På lördagen blev det chill hos Rasmus med bla bla bla, orkante säga alla. Victoria var med iaf och dom från dagen innan plus mer. På kvällen åkte jag till Rasmus igen och massa saker hände. Haha, vet inte om jag orkar skriva ner allt. Men lite..
  • Hampus kexade ner en hel väg.
  • Rasmus kunde inte gå.
  • Björn var arg, som jag aldrig tycker han är.
  • Somnade hos Rasmus och blev ihjälmosad.
  • Tekken.
  • Fick inget info sms från Micke, det var surt!

Tja, ungefär så. Jag har iaf haft riktigt kul. Det känns bra att kunna ha kul, hur konstigt det än låter. Men, ja. Vet fan inte hur jag ska kunna uttrycka mig annorlunda. Det känns bra att.. bra aattt.. nä, fuck it.

Men idag! Då träffade jag upp Victoria och Camilla i jakobsberg. Fika blev det där. Sedan hem till mig och då hade även Emelie hakat på och där blev det ännu mer fika! Någon kanske kissade lite också, vem vet. HahAHhahhh. Puss.

Känner mig dock helt kass som inte umgås lika ofta med er när vi alltid har så himla roligt. Visst, Victoria bidrog himla mycket idag till det. Men ändå. Alla dom åren vi haft tillsammans betyder så fruktansvärt mycket.
Man börjar verkligen känna av vilka ens riktiga vänner är när man börjar bli lite äldre, 18 herregud. Glasögon har man ju redan prickat av så lite gammal börjar man nog bli. Snart är man 70 och kan baka dag ut och dag in, can't wait.

Imorgon är det måndag. Känns rätt hyfsat ändå. Ska nog satsa på att vara duktig denna vecka! FEELS NICE!

Jag är på en båt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback