nu har Jessica varit dum igen

im talking to you
but youre not listening
i dont know what to do
my heart is blistering

Tycker det är lite konstigt att Joshua sjunger "we fucked around on your bedroom floor" i den låten. Det känns inte som det passar in i hans lugna fina låtar. Men, tydligen.

Igår var en trevlig dag. Åkte in till tanto vid fyra med Camilla Madde och Anso. Jonathan kom senare och vi stötte på massa människor där. Nästa gång ska vi dansa till Governor Andy som aldrig förr.
När klockan började bli halv tio åkte jag och Jonathan till Camilla L. Bellen hakade också på. Där blev jag, oj, så full. Haha, satan i gatan. Det är det där vinet i tell you. Det går inte riktigt ihop med mig börjar jag märka. OCH märkte det förra året i tanto.
Men det är ju lite roligt ändå.
Gick med Jesper och Jonathan till min buss vid halv två för att komma hem med buss och slippa på. Somnade på bussen också. Ganska nice. Men av kom jag. När jag väl kom hem sprang jag så gott som in i badrummet och drog en dusch och sedan slängde jag mig i sängen och gjorde vissa saker jag inte alls borde gjort. Nu lät det helt fel, men ja, jag får väl vara den enda som förstår!

Idag ser jag ut som en påse skit och mår som en också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback