lördag

Hela dagen spenderade jag på altanen. Låg och solade och var över hos Malin en liten stund. Sedan kom Malin över till mig och satt och pratade. När hon gick försökte jag sola ännu mer och det gick ju rätt bra ändå. Efter någon timme kom hon över igen och pratade, drack vatten osv. Mamma och pappa kom hem inte så lång tid efter det från någon träff med deras gamla bilar, jänkare.
Då blev det att fika med bror, pappa, mamma och brors vän Andreas. Efter några timmar kom Jeanette hem till mig med hennes nya hund som verkligen var bedårande söt. Helt kär i lilla Ebba är jag nu! Vi åt middag och lekte med Ebba.
Sedan blev det dags för att gå upp och duscha för att inviga jacuzzin och ta det lugnt. Mamma tog hjärtligt hand om Ebba medans.
Efter några timmar åkte vi hem till Jeanette. Då kom Sara dit och vi åt chips med dipp och pratade. Sedan däckade jag. Ovanligt att jag däckar, verkligen.
På morgonen åt vi frukost osv. Sedan åkte jag hem och solade lite till. Somnade ett slag också i solen. Tove kom hem och nu har vi studsat studsmatta och ätit middag + efterrätt. Snart en tripp i jacuzzin igen! Nice nice nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback