i've took it toooo far

Igår var Jag Victoria Emelie och Pauo hemma hos Camilla L. Det blev jädrans mycket prat och sådan där man kan behöva en vanlig fredag. På vägen till stationen blev det skratt åt en kines. Förlåt Victoria för du blev så rädd. Hahaha. Det blev även dans till lite alla gillar brudar. Sjukt nice helt enkelt.

När jag kom hem skulle jag se på tv tänkte jag, men slocknade nästan direkt. Hann dock se slutet på "Helens små underverk". Eller vad den nu heter.

Idag tror jag att det blir såhär:
  • Promenad med Nanna
  • Tanto med Camilla
  • På kvällen åker jag nog hem till Camilla L som skulle ställa till med festligheter och då måste man ju iaf komma och säga hej!
För övrigt så var inte morgonen helt okej. Haha, jävla orolig över ingenting ungefär. Som vanligt. Men satans magkänsla lurar mig som ingen annan och jag tror på den, tyvärr, ibland.

Hittade en gosig Nanna imorse.
Helt underbart när hon är på goshumör min stora lurv.


Your voice is all i hear some how.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback