fredag!

Idag vaknade jag inte så tidigt. Kanske elva. Gick upp och sedan ner och mötte en mamma. Glad! Hon gav mig fina presenter från London. Tack så mycket! Efter det blev det en fika på ungefär 5 timmar kändes det som. Vid halv fyra åkte jag iväg med bror och hans flickvän Anna för att inskaffa present till mamma och nya hörlurar för Malin hade tydligen pajjat mina. Klantarsel! Men nice med nya. Sedan blev det ica. Där pajjade jag en påse strösocker. Tappade ungefär allt. 
Nästan som att vara full på ica!
Nu blir det snart mat sen ska jag till Camilla för lite vinande och sådant. Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha pinsamt! Men tack än en gång för hörlurarna men om jag inte hinner ge dig en hundring i handen får jag skicka det via internet banken men då behöver jag ditt kontonummer, men vi kirrar det sen! Ska försöka hinna med det imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback