den där kinden

.. är den enda jag gjort

Åh vad skönt att vara ny duschad och fräsch igen. Dock var jag inte ofräsch innan. Whatever. Jag tror att jag har bestämt mig att jag ska bara vara hemma idag. Hoppas det blir en god middag också. Det är ju trots allt lördag och då brukar det vara god middag! Kräsen som jag är. Tänk om det skulle bli sill till middag. Jävlar, då hade min lördag varit gjord. Då hade jag varit nöjd som aldrig förut, eller tja, det var väl lite att ta i.

Lyssnat på "Steve Appelton - Dirty funk" idag och jag måste säga att den är bra till att börja med. Men.. det känns som att han har blandat ihop massa låttexter och säger dirty funk varannan mening ungefär.

Make up your own mind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback