brainfucked

Precis som det står är jag. Helt jävla brainfucked, mindfucked.
Jag förstår ingenting. Verkligen ingenting just nu. Men det är väl inget nytt.

Igår åkte jag till Hampus efter en skön dag hemma i sängen. Köpte massor av godis. Gick hem till Hampus och spelade kort och drack påskmust. Sedan kom Björn och Rasmus. Finns väl inte så mycket att säga om det än att ja, det spårade väl lite smått.
  • Tårta i fejjan
  • Tårta i håret
  • Beasås i håret
  • Beasås i fejjan
  • Bada
  • Öl i badet
  • Köttbullar i badet
  • Kiss i badet
Tja, ni kan ju.. fundera på den! Filmen.. den får nog vara hemlig på min mobil ett tag. Dock finns det ju bilder på badet, så det kan man ju ordna. Men senare, när min hjärna inte är så jävla knullad.

Fänglsa mig inte, snälla
Jag avskyr det inte, men min hjärna gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback