12:något

Jag är en sådan som tror på karma. Jag avstår helst när det gäller att vara elak. Mår mina vänner dåligt så vill jag göra allt för att dom ska må bra. Dock gör jag inte det bara för att jag tror på karma. Jag gör ju det för jag bryr mig så mycket om mina vänner. Men jag kan inte låta bli att bli arg när man inte få samma sak tillbaka. När man förväntar sig viss medlidande men får noll, verkligen noll tillbaka. Då önskar jag ibland att jag inte var så snäll som jag är.

Nog om det.
Igår var det ganska bra. Träffade upp Victoria efter skolan för hon hade en hel del att göra. Så jag var spion och gick och traskade runt. När hon var klar stod jag där med en muffin som tröst och självklart mig själv. Sedan fick vi sitta i en timme ungefär på Spångastation för att invänta Björn, Rasmus, Dastan och Joel osv. Målet var "@Hampus". När vi kommit fram till Hampus var det bara att fixa iordning pizzorna och allt sådant. Synd bara att vi inte lät första stå inne längre!
Åkte hem med Victoria vid halv nio för hon mådde inte så bra så vi drack te och åt popcorn hemma hos mig istället och såg lite på "Mr and Mrs Smith".
Sedan var jag ensam. Satans ensam. Jag hatar att vara ensam på kvällarna. Jag söker efter små ljud som ska då vara ljud efter en inbrottstjuv. Då kom mitt ånger om att jag inte önskar att jag är så snäll ibland. Ändå lyckades jag somna och vaknade av att mamma pillade med massa saker på nerevåningen. Så nu har jag ungefär sovit i 12 timmar. Skönt. Värt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Bara ta det lugnt kanske.

Kommentarer
Postat av: victoria

Jag finns alltid här för dig! bara att ringa om du känner dig ensam eller bara vill prata :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback