satans idoter

Dagen började med att jag och mamma såg på tv och sedan bestämde oss för att åka och fika på plantagen på waynes. Det finns riktiga idioter runt om oss som man inte riktigt vill le emot. Vi sitter och fikar. Folk har självklart inte tagit bort deras brickor. Folk som vill sätta sig vid dom borden ställer brickorna på andra bord, istället för att bara gå en meter till och ställa dom i brick-vagnen. Nej, det är ju så fruktansvärt jobbigt. Man måste ju vara lika dum i huvudet som den innan som inte kan städa efter sig. Så jag får frispel och tar brickorna som mannen flyttade på till ett annat bord och ställer i brick-vagnen en meter bort ungefär. Samtidigt säger jag "Det känns ju bra att ha mer vett i huvudet som 18 åring än en 45 årig vuxen man". Hans fru hör och ställer bort en bricka.
Fy i helvete vad jag stör mig på personer som inte kan städa efter sig. Som tror att det är självklart att andra gör det när det är självklart att man ställer bort sin egna bricka. Jag klarar verkligen inte av människor som tror att dom ska få allt serverat på ett silverfat. Fy!

Nästa gång, då säger jag fan till dom face to face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback