onsdag!

when i get sad, i stop being sad and be awesome instead

Igår när jag skulle åka hem från skolan träffade jag på Victoria vid stationen så vi åkte hem till mig och åt mat, kollade på youtube klipp om Kristen Stewart och Robert Pattinson. Det hela slutade med att vi kollade på twilight. Jag som sa till Michaela på tåget hem att jag skulle se på film och då sa hon "Du kommer se på twilight, typiskt dig!" så svarade jag typ "Hahaha, nÄäÄEäe!" och se hur det slutade.. Haha.
Gillar att när jag och Victoria ligger i min säng slutar det alltid att Victoria ligger på mig och gosar in sig i min famn. Haha, så fruktansvärt söt. Känns bra att det känns så naturligt också. Inte konstigt alls! Grym vänskap. Verkligen.

Idag sov jag till ett, värt. Imorgon ska jag tydligen med mamma när hon ska till sjukgymnasten. Spännande. Sedan blir det väl något, något trevligt!

Kommentarer
Postat av: victoria

haha. jag lyckas alltid komma krypandes! otorligt :D haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback