boohoh

Idag var en konstig dag.
Vaknade, trött, eller nej, inte trött. Jag vill bara ligga vidare i sängen och lyssna på musik och mysa. Det får man inte. Så jag pallrade mig upp. Släpade fötterna till badrummet och gjorde mig iordning för idrotten som var första lektionen. Softball. Kan ju inte säga att jag var bra på det. Speciellt inte som pitcher, eller vad det nu heter. Sedan fem minuters svenska och åka hem! Eller nej, nu blev det fel. Jag åkte till centrum för att fotografera Toves uppsättning på carlings och sedan äta lunch med henne. SEDAN blev det att åka hem och äta lite och vila. Popcorn med mamma blev det för någon timme sedan också.

Imorgon blir det en nice dag, IGEN. Och på onsdag ska jag spana när Camilla kämpar på hennes idrott. Haha. Can't wait!
Och btw, det är JUNI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback