tillbaka

Jag vill ha tillbaka mina gamla vänner. Jag vill att alla ska vara sams. Jag vill inte känna att jag gjort massa misstag som jag aldrig kommer kunna fixa riktigt ordentligt. Jag har gjort en hel del dumma saker, som jag trott jag gjort för min egen skull när det i slutändan är jag som lider mest av det, som vanligt. Jag längtar till den tiden då det kommer hända något bra för mig och inte bara för alla andra runt omkring mig. Den dagen vore trevlig att få.
Jag vill så mycket, men det händer inte så jävla mycket.

Fyller år om precis en vecka, galet nice. Hoppas veckan springer fram.
Passar hunden idag, man ska väl sola och bada lite på tomten. Ja. Det låter skönt, rackarns skönt. Så får det bli. Och påtal om något annat så hatar jag alla byggare som är här, okej, förutom en, men ändå. Jääädrans bankande dag ut och dag in i TRE JÄVLA MÅNADER. Nu får det vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback