sliten

Okej, jag har dom senaste dagarna haft världens bästa dagar.
På min födelsedag blev jag firad av släkt och vänner. På kvällen blev det middag med familjen med deras respektive och min dejt Camilla. Sjukt god mat och jag fick beställa alkohol. Jag behövde inte visa leg så jag är skyldig min farmor en middag. Men det blir mysigt! Sjukt värt.
På fredagen blev det pizza hos mig med vänner för att sedan gå ut. MP, haha. Sjukt värt ändå för jag hade så jädrans roligt. Trodde inte det skulle bli så kul på MP, men det blev det! Synd att inte Pärlan kunde följa med bara. Sjuklingen.
På lördagen blev det lite bakis tid. Massor av chilinötter och life of ryan. Efter massor av tankar om att jag skulle ligga i soffan och glo på tv hela kvällen så gjorde jag iordning mig och far iväg till 90s med Camilla. Sjukt mycket dansande och svettandes. Värt.
Idag har jag sovit största delen av dagen. Legat i sängen och kollat på värdelös tv och sådant där värt. På kvällen gick jag över till Malin för att äta popcorn och kolla på sex and the city movie. Haha, den är ju så stört skön!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill spela monopol eller något.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

ååååhh jaa hatar att vara fucking äckligt sjuk!:( hade verkligen velat vara med! hade tillochmedköpt snygg snygga kläder jue!

Jag bjuder dig på middag i helgen riiight?!:D .. och sen drar vi ut!?

HAHA.. ehm eh jo det är ju såhär att jag ätit KYCKLING TRE gånger nu ocskå:D

2009-07-13 @ 12:20:34
Postat av: Camilla

haha go chickenHanna! ;D

hallå vilka var det som snackade om grönan i helgen? :O vore ju askul att dra dit och dricka öl och åka läskigheter eller.. något.. annat? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback