shake that body... eller nå

Haha sjuk utekväll igår. Herregud. Vet inte vart jag ska börja..
Jag, Hanna och Camilla kommer till mango. Börjar direkt dansa. Upp på scenen och dansa, dansa överallt! Vara lite lösaktig och börjar shejka rumpan och grejer. Haha, vet inte vad som försiggick alltså.
En kille följde efter mig och var sjukt jobbig, så Camilla blev tvungen att skrika på honom så han lämnade mig ifred, men icke det. Han kom när jag stod och dansade med en kille och började ta på mig? Så killen jag dansade med flyttade på mig så han inte kom åt mig, ängel. Sjukt äcklig kille. Blä.

Sjukt kul kväll ändå.
Jag och Camilla sov på nattbussen hem, ovanligt att vi sover? Njää.
Vaknade iaf rätt tid denna gång för att jag tappade min flaska. Sjukt bra för annars hade jag vaknat lite fel.

Idag ska jag till Jeanette och mysa till det, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback