helg, eller?

Dagen började med en satans magvärk. Inte helt okej. Kalas för Maggan, min faster eller vad man ska säga. Har bara kollat på tv och vilat efter det eftersom min mage är inte underkontroll.
Imorgon blir det ACE på debaser, lär ju bli fräsigt!
Middag hemma hos Camillan med Annika, Saran kommer senare. Tror det blir så. Hoppas Petterfisen kommer till ACE också. Long time no see liksom.
Nu snart lär jag väl få middag. Man kan ju hoppas iaf. Klockan är fan kvart i nio. Hungrar ihjäl. Skulle det vara vinter skulle jag varit ännu mer hungrig eftersom solen lurar en att klockan inte är så mycket. Men nu måste jag för tusan ha mat!

På lördag ska Annica firas. Hela 30 år. Gammal kärring alltså. Ho0ho. Nä, inte gammal alls. Det blir nog hur nice som helst. Kanske blir MP efter det med Hannos.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback