det var den fredagen..

Alright. Hur var den där fredagen nu då..
Det började med att Ellen kom hit och fikade och lånade en luftmadrass. Sedan drog jag till stan för att inhandla krubb med Camilla till kvällen och träffa Niklas från falun.. säter!
Vid fyra gled jag hem för att duscha och snygga till mig, hah! Drog hem till Camilla. Började styra upp maten. Vi brände en hel del. Pajjade grillen, ungefär. Allmänt bra. Sedan kom Annika och Michaela och vi högg in i krubben! Vid elva tog vi tåget mot söder för att gå på debaser. Grymt. Blev sjukt mycket dans och häng i soffor! Det är nice med en blandning. Någon pojke gick och drog mig i håret, aja baja!
Efter dom stängt, så vid fyra bestämde vi oss, jag, Camilla, Annika, Petter som också var med oss under kvällen. Hanna var också med en stund. Iaf! Vi bestämde oss för att dra till Annikas bror. När vi varit där ett tag så skulle vi ta oss hem.

  • Vänta på bussen i 30 minuter
  • Åka tunnelbana till rådmansgatan(?)
  • Invänta ersättningsbussen mot centralen
  • Springa till tåget som stod inne
  • Vakna upp helt fel, i BRO!?! - sova där en 30 minuter
  • Ta tåget till mot stan igen
  • Gå av i jakobsberg
  • Sova 30 minuter eftersom bussen gick om 40 minuter
  • Camilla missar sin busshållsplats
  • Jag kommer hem vid 08.20

Godmorgon

Grattis Annica på födelsedagen!

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback